lördag 16 augusti 2008

Nu börjar det likna nått. Eller hur?

Efter en del småfix hit & dit så bestämde jag mig för att plocka ihop Yankeen lite i en Sk. Mock-Up. Dvs montera ihop allt på prov utan att för den skull skruva ihop prylarna. F-n Shysst ! Rent ut sagt, nu börjar man se slutresultatet.


Här har jag för tillfället satt dit den trasiga tanken som jag kasserat (den med rosthål) Lackade på den med Hammarlack i silver för att skydda den lite från mera rost. Kan ju vara bra att ha kvar som reserv/test tank. Jag funderar fortfarande vilken färg jag ska lacka den tanken jag ska andvända i kanske Röd, Orange eller Koppar metallic
.
Jag ville även kolla lite hur den nya ljuddämparen passar med resten av prylarna. Men tycker det ser mest skit ut, så det blir till att fixa nått annat (köpa ny? vanlig FS1) eller bygga om fästena till den just nu så går den för långt ner bak tycker jag.

2 kommentarer:

Catta och Nicke sa...

Det ser ju bra ut. Av dina tre färgalternativ så håller jag på koppar. Ses imorgon.

Anonym sa...

Sweet Yamaha! Man. Really Nice :)