söndag 10 augusti 2008

Nu Fortsätter Jobbet, Full Fart, Alltså.

Hej Igen! Nu är jag tillbaks i garaget efter en liten semester och tänkte fortsätta jobba på Yankeen nr. 1. Det finns ju en del småjobb kvar att fixa, b.l.a. så var jag ut till Tillberga och svetsade & riktade ett (orginal) stöd, det såg ganska jäkligt ut från början. Ganska snevridet osv. förmodligen efter nån närkontakt med en trottoarkant typ. Det är förmodligen därför dom nästan alltid tas bort och slängs. Men ett orginalstöd är värt att räddas trots extra jobb eller hur?




Stödet låg med i en låda med grejer jag fick med när jag köpte Yankee nr. 2. Nu så ska den bara lackas i samma svarta färg som ramen. Jag håller på och fixar också iordning en bromsljuskontakt till baklampan på en gång, samt tillverkar ett fäste till Ljuddämparen.

Joop Alltså nu är jag igång igen, bloggar mera (antagligen) imorgon, om jag kommer ihåg att ta med kameran ut till garaget och senare ev.. Tillberga där jag ska fortsätta spackla & rikta tanken.

Mors Allahopa..........

Inga kommentarer: