onsdag 24 juni 2009

Ok! inte riktigt klar ännu men....

Tjenare i solen & värmen! F-n titta! Bra väder äntligen.

Jo som jag nämde i förra inlägget så skulle jag premiärvisa Yankee 1´an på midsommarafton och därefter lägga ut nya kort på han fin & färdig :-) Ja det sket sig alltså he he. Skulle köra upp med den till Brorsans midsommarfest och vad händer? Jo kopplingen skiter sig totalt. Suprise liksom.....



Ny motor och lite special fixat på denna bild, men lite kvar att göra.
ska lägga ut flera bilder före helgen då den är helt klar.

Eftersom hela ens rykte stog på spel, så skyllde jag på regnet (enda gången det är bra att ha denna sommar :-) men men. Vägrade att ge mig så jag tillbringade nästan hela mdsommardagen i garaget och helt sonika bytte motor på den, Sen så åkte jag upp till resten av familjen hemma hos min bror Larsson och visade upp den. samt tog detta kortet till bloggen.

Inga kommentarer: