onsdag 3 september 2008

Hallå! Ok...En liten uppdatering av jobbet So Far..

Hej Allahopa Yes jobbet går vidare med Yankee Nr.1 håller på med framgaffeln och tanken just nu, och ska börja med slutmonteringen nästa vecka. Som ni ser av bild 2 & 4 så är det lätt att man blir lite distraherad av min systerson :-) Det verkar nästan som att dom alltid är ute i Tillberga när jag kommer dit. Men vad gör det, för vem kan hålla på med en gammal moped när man kan Lattja lite med Jesper.



Som sagt renoveringen av framgaffeln går bra, nu är den svetsad och nu ska vi snart fylla i ny olja, och sätta ihop den igen




The Jesper! Den bästa snusdosefångaren golvet någonsin sett, he he... Han kanske gillar min dosa lite för mycket. Bådar inte gott för framtiden, eller hur lilla Syster/Morsan




Japp nu så tanken i stort sett färdig för lack, tänkte bara malla upp lite vart den nya Yamaha texten ska sitta. Jag tycker nog detta blir snyggast..




Joop det står nått intressant i tidningen vi sitter och läser.. eller det var nog ett reklamblad om min nya dator. Blir nog shysst Jesper höll med när jag visade den för honom. Som du ser så tyckte han att den var häftig


Mors tills nästa gång...........................

Inga kommentarer: