onsdag 24 september 2008

Hej! Sorry det har dröjt ett tag sen sist....

Haft lite att göra liksom som inte bara har varit Yankee 1 & 2. trot den som vill, he he..





Fixade en ny dator (igen) en Intel Quad Core med ett av dom Nya grafikkorten Geforce GTX 260. Så det har tagit ett tag att ladda iordning den som man vill ha den. Dvs. bort med Vista och in med Windows XP igen för bästa Öset. + lägga in lite shyssta spel osv. Jag behövde ha lite mera fart i burken för dom nya spelen som kommer i höst. B.l.a så kommer ju Diablo III och Fallout 3 och inte att glömma nya S.t.a.l.k.e.r. Clear sky som jag redan köpt och spelar nu (snart IVF... :-)




Just det köpte en ny digital kamera också en shysst Canon, sitter och leker lite. "Presenting" The Herman Hedning (in Close Up)




Kör en bild på Moa också




och en bild på My.



Så nu så är Bloggen igång igen, vi höres om nån dag eller två. imorgon ska jag kanske ut till Tillberga och fixa klart framgaffeln till Yankeen. Nu är det nog tyvärr snart slut på moped säsongen. J-klar också jag som slog vad med ett par kompisar att jag skulle ha Yankeen klar denna sommar men det sket sig visst, gjorde ett för bra och ordentligt jobb liksom så det dröjer nog till nästa sommar innan jag kan ut och köra med den :-(. men men. kul att ha nått att se fram emot.

Mors & Hej så länge

Ps. Undrar vad jag ska blogga om i vinter? kanske min andra hobby. Jag kanske kan nämna nått om den nästa gång, så ni får reda på vad det är..















2 kommentarer:

Anonym sa...

serut som en bra kamra..... täker inte komentera att du inte vart klar med moppen i år heller =)

Anonym sa...

Söta kissisar du har Rickard:)